Voorwaarden
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Wij komen de producten zelf ophalen. U krijgt daarna het volledige orderbedrag – afgesproken retourkosten gecrediteerd.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bamboebalioutlet.nl of via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product of de verpakking dermate beschadigd zijn waardoor er sprake is van waardevermindering, zijn wij genoodzaakt dit aan u door te berekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hoe retourneer ik een product?
- Meld je retour binnen de 14 dagen aan via het contactformulier op onze website.
- Je ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met bevestiging en eventuele instructies.
- Wij nemen daarna spoedig contact met u voor een exacte ophaaldatum in te plannen.
- Nadat we de goederen in goede orde hebben ontvangen in ons magazijn, worden de nieuwe producten aangemeld voor transport, of het te crediteren bedrag terugbetaald op uw rekening. Afhankelijk van wat is overeengekomen met onze klantenservice.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@bamboebalioutlet.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.